Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~imaman | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr BIelecki adresStargard Szczeciński zarejestrowany09.05.2011 @12:12:14 ostatnio na stronie12.11.2013 @20:41:13
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9169227
digarty11 komentarze78 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!Bogul    26.03.2013 @15:38:46
Dzięki!
Dawno nic nie wstawiałeś, zastój?
_______
'Cry some more!'
~wisior    28.10.2012 @17:18:58
hmmm...no to wypróbuje
~wisior    28.10.2012 @17:08:42
o siemano...przy a3 mój komp już świruje...wiec przy 1m wysokości by dostał zapaści.x] kaplica...
!Bogul    27.10.2012 @16:07:29
To potrakttuj to jak nieco bardziej zaawansowany szkic
_______
'Cry some more!'
!Bogul    19.09.2012 @23:19:13
To super, więcej proszę:D
_______
'Cry some more!'
~Anetambie    05.08.2012 @18:27:36
Piękna galeria! ^^
~dewizka    11.03.2012 @16:30:00
hehe. Bez przesadyzmu, ale dziękuję ogromnie.
Kłaniam się nisko.
~dewizka    04.03.2012 @19:58:04
Kurcze. Zagapiłam się, a galeria świetna. Poobserwuję.
~olkinia    02.01.2012 @17:22:50
W takim razie podoba mi się to jeszcze bardziej
!Bogul    05.11.2011 @16:09:43
Kto wie...apetyt na resztę jest, więc powodzenia z realizacją życzę
_______
'Cry some more!'
^miyu    20.06.2011 @21:07:13
a o nim co powiesz? http://le-gallery.ca/artists/3/nicholas+di+genova/
milego ogldania
~Kuchar1989    18.06.2011 @13:43:40
nie podlizuje sie ani nic ale styl prezentujesz jak należy +++++
-Sohtana    11.06.2011 @06:57:53
Gdybyś tak rysował będąc kobietą na pewno chciałbym Cię dotykać.
!22zddr    10.06.2011 @23:14:47
Dziękuję.
_______
morpheusgallery.com/Dariusz+Zawadzki/#cnt
!Bogul    08.06.2011 @20:24:17
Bardzo miłe słowo, dziękuję!
_______
'Cry some more!'
+kamilakozlowska    08.06.2011 @16:38:31
muszą hehe
+sebastianskrobol    06.06.2011 @20:52:12
dzieki za łocza.
Dobrze zaczynasz czekam na wiecej !
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt